پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دروغهای قشنگ تو
نوشته شده در پنج شنبه 29 مرداد 1394
بازدید : 408
نویسنده : روزبه
  • وقتی دروغ هایت را باور داشتم...وقتی در نگاه خسته من قدم می زدی...
 به تو  گفته بودم ...همين یک نگاه

وقتی دروغ هایت را باور داشتم...وقتی در نگاه خسته من قدم می زدی...
به تو گفته بودم ...همين یک نگاه ...به من نفس می دهد...
امید به زندگی دوباره می دهد... 
پس تو ...قدم بزن در زندگی من...اما آرام و بی صدا...
میخواهم صدای نفسهایت را بشنوم...




:: برچسب‌ها: دروغ های قشنگ تو ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: